Regulamin

Regulamin odbywania wizyt i udzielania świadczeń medycznych w

Keep Smiling stomatologia Królak ul. Kmicica 1a/2, Wrocław nip 8943137076, regon 382353337 , nr księgi rejestrowej: 000000207617

 

Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Pacjentów Keep smiling stomatologia Królak (dalej zwanego Gabinetem) w zakresie odbywania wizyt i udzielania świadczeń zdrowotnych. Regulamin określa również zasady potwierdzenia wizyt, skutków nieodwołania wizyt z odpowiednim wyprzedzeniem. Zaakceptowanie Regulaminu oznacza obowiązek jego stosowania i wiąże strony, stanowiąc element umowy o świadczenie usług medycznych.

 

  1. Świadczenia medyczne udzielane są w dni powszednie, w godzinach ustalonych indywidulanie według organizacji pracy Gabinetu oraz w jedną sobotę w miesiącu.
  2. Gabinet udziela świadczeń zdrowotnych odpłatnie wg aktualnego Informacji o cenach świadczeń udzielają pracownicy Gabinetu. Cennik oraz wykaz udzielanych świadczeń dostępny jest również na stronie internetowej: www.keep-smiling.pl
  3. Świadczeń udzielają wyłącznie pracownicy medyczni posiadający odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń, potwierdzone dyplomami, certyfikatami, spełniający odpowiednie wymagania
  4. Udzielenie świadczenia zdrowotnego następuje po uprzednim dokonaniu rezerwacji na określony termin wedle obowiązującego w gabinecie terminarza. Rezerwacji może dokonać Pacjent, przedstawiciel ustawowy Pacjenta lub osoba upoważniona przez Pacjenta:
  1. W trakcie dokonywania rezerwacji Pacjent, przedstawiciel ustawowy Pacjenta lub osoba upoważniona przez Pacjenta ma obowiązek, na wezwanie osoby dokonującej rejestracji, podać poprawne dane Pacjenta, niezbędne do wprowadzenia rezerwacji terminu i założenia Karty Pacjenta in. imię, nazwisko, numer PESEL, datę urodzenia oraz adres zamieszkania. Niezbędne jest również przekazanie danych umożliwiających bezpośredni kontakt z pacjentem w kwestiach organizacyjnych, związanych z udzieleniem świadczenia takich jak: numer telefonu kontaktowego, lub adres e-mail.
  2. W dniu poprzedzającym wizytę (w godzinach 8:00-15:00) pracownicy Gabinetu wysyłają do Pacjenta sms z prośbą o potwierdzenie terminu wizyty lub jej odwołania. W przypadku braku informacji zwrotnej od pacjenta, pracownicy w ten sam dzień kontaktują się z Pacjentem telefonicznie, aby potwierdzić daną wizytę. Brak informacji zwrotnej od Pacjenta na dzień przed daną wizytą skutkuje odwołaniem danej wizyty.
  3. Gabinet zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania terminu udzielenia świadczenia w sytuacjach losowych, niezależnych od Gabinetu. O zmianie lub odwołaniu terminu Pacjent jest bezzwłocznie informowany w drodze powiadomień SMS i/lub telefonicznie przez pracownika Gabinetu.
  4. Pacjent zobowiązany jest odwołać termin wizyty, na którą nie może się zgłosić, nie później niż 12 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku wizyty implantologicznej, odwołanie wizyty powinno nastąpić nie później niż 24 godziny przez planowaną wizytą. Późniejsze odwołanie wizyty oznacza odwołanie wizyty z naruszeniem terminu.
  5. Koszty leczenia wynikają z cennika obowiązującego na dzień sporządzenia planu. W sytuacji zmiany cennika po dniu sporządzenia planu leczenia, plan leczenia realizowany jest według cen zmienionych. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że w trakcie leczenia cennik może ulec zmianie. Podmiot leczniczy informuje Pacjenta o zmianie cennika wpływającej na zwiększenie kosztów realizacji planu leczenia. Informacja przekazywana jest bezpośrednio pacjentowi w rozmowie z obsługą gabinetu.  Pacjentowi, po zmianie cen względem uprzednio ustalonych w planie leczenia, przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia wygasa najpóźniej z chwilą odbycia pierwszej wizyty w czasie obowiązywania nowego cennika i po Poinformowaniu pacjenta o prawie do odstąpienia. Ważność planu leczenia może być ograniczona terminem. Plan leczenia może zawierać rabaty za przyjęcie go w całości.
  6. Gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy realizowania świadczeń wymagających rezerwacji terminu, w przypadku Pacjentów którzy nie uregulowali należności za udzielone świadczenia zdrowotne, do czasu uregulowania zadłużenia, z wyłączeniem stanu nagłego zagrożenia zdrowia i życia.
  7. Personel Gabinetu ma prawo odmowy udzielenia świadczeń Pacjentom ze względu na ich zachowanie.  Naganne zachowanie Pacjenta, w postaci czynnej lub słownej agresji lub postępowanie niezgodne z postanowieniami regulaminu grozi sankcją odmowy udzielania świadczeń zdrowotnych. Rażące naruszenia porządku uprawniają Gabinet do skreślenia z listy Pacjentów.
  8. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian grafików przyjęć, zakresu i cennika usług.